HAZIRLIK BEDEN EĞİTİMİ – Hazırlık zorunlu ders (2 saat)

Dersin genel amacı, Beden Eğitimi ve sporu sevdirmek, hazırlık yılında temel becerileri kazandırmak ve sene boyunca belirlenen branşların temel tekniklerini öğreterek, kural bilgilerini geliştirmektir. Birinci dönem konularımız; Düzen alıştırmaları, Jimnastik, Atletizm, Kinball, Beslenme, Hijyen, Hokey, Voleybol ve Sportif Oyunlardır. İkinci dönem konularımız; Halk Oyunları, Basketbol, Badminton Fitness, Masa Tenisi, Hokey, Futbol ve Sportif Oyunlardır.
Ayrıca hazırlık yılında “Hijyen”, “Sağlıklı ve Dengeli Beslenme” konuları teorik olarak işlenmektedir. Amacımız kişisel temizliğine önem veren sağlıklı beslenme ile sporun hayatına kazandırdığı değerlerin bilincinde olan bireyler yetiştirmektir. 
Öğrencilerimiz, eğitimini aldıkları branşlarla ilgili teorik bilgilere Google Classroom’dan sınıf sayfalarından ulaşabilmektedirler.
 

BEDEN EĞİTİMİ 9 – 9. Sınıf zorunlu ders (2 saat)

Dersin genel amacı, sporu sevdirmek ve bu bilinci aşılamak, belirlenen branşların temel tekniklerini öğreterek, becerilerini arttırmak ve kural bilgilerini geliştirmektir. Birinci dönem konularımız; Basketbol, Badminton, Masa Tenisi, Fitness, İlkyardım, Hokey, Halk Oyunları, Sportif Oyunlar. İkinci dönem konularımız; Atletizm, Dans Voleybol, Futbol, Tenis, İlkyardım Uygulama, Sportif Oyunlardır. Ayrıca derslerimizde 4 haftalık programlara ayrılmış İlk Yardım konusu işlenmektedir. 3 hafta boyunca teorik eğitim alan öğrencilerimiz 4.hafta okul doktoru eşliğinde uygulamalı eğitim görmektedirler. Amacımız öğrencileri bu konuda bilinçlendirerek, temel ilk yardım müdahalelerini karşılaştıkları herhangi bir olay karşısında kullanmalarını sağlayabilmektir. 
Öğrenciler, tüm branşların kural bilgisi notlarına Google Classroom’dan ulaşabilmektedirler.
 

BEDEN EĞİTİMİ 10 – 10. Sınıf zorunlu ders (2 saat)

Dersin genel amacı, sporu sevdirmek ve sporun hayatımızın her zaman bir parçası olması gerektiği bilincini yerleştirmektir. Öğrenciler kendilerine sunulan, Basketbol, Futbol, Voleybol, Dans, Hokey, Raket Sporları, Buz Pateni, Bowling, Fitness, Atletizm, Step ve Yüzme branşlarından uygulamak istediklerini seçerek yıllık planlarını oluştururlar. Seçtikleri branşların kural bilgilerini uygulayarak teknik ve taktik becerilerini arttırırlar. Öğrenciler bireysel ve grup çalışmalarında aktif rol alarak liderlik özelliklerini ortaya çıkarır ve problem çözme becerilerini geliştirirler. 
Öğrenciler tüm branşların kural bilgisi notlarına Google Classroom’dan ulaşabilmektedirler.
 

BEDEN EĞİTİMİ 11 – 11. Sınıf zorunlu ders (2 saat)

Dersin genel amacı, sporu sevdirmek ve sporun hayatımızın her zaman bir parçası olması gerektiği bilincini yerleştirmektir. Öğrenciler kendilerine sunulan, Basketbol, Futbol, Voleybol, Dans, Hokey, Raket Sporları, Buz Pateni, Bowling, Fitness, Atletizm, Step ve Yüzme branşlarından uygulamak istediklerini seçerek yıllık planlarını oluştururlar. Seçtikleri branşların kural bilgilerini uygulayarak teknik ve taktik becerilerini arttırırlar. Öğrenciler bireysel ve grup çalışmalarında aktif rol alarak liderlik özelliklerini ortaya çıkarır ve problem çözme becerilerini geliştirirler. 
Öğrenciler tüm branşların kural bilgisi notlarına Google Classroom’tan ulaşabilmektedirler.
 

BEDEN EĞİTİMİ 12 – 12. Sınıf zorunlu ders (2 saat)

Dersin genel amacı, sporu sevdirmek ve sporun hayatımızın her zaman bir parçası olması gerektiği bilincini yerleştirmektir. Öğrenciler kendilerine sunulan, basketbol, futbol, voleybol, raket sporları ve fitness branşlarından uygulamak istediklerini seçerek 4 üniteden oluşan yıllık planlarını oluştururlar. Seçtikleri branşların kural bilgilerini uygulayarak teknik ve taktik becerilerini arttırırlar. Öğrenciler bireysel ve grup çalışmalarında aktif rol alarak liderlik özelliklerini ortaya çıkarır ve problem çözme becerilerini geliştirirler. 
Öğrenciler tüm branşların kural bilgisi notlarına Google Classroom’dan ulaşabilmektedirler.
 

SEÇMELİ BEDEN EĞİTİMİ 12. Sınıf (2 saat)

12. sınıf seçmeli beden eğitimi dersleri spor faaliyetlerinin yaşam boyu sağlıklı olmasındaki önemi kapsar. Doğayla iç içe olunan okul içi ve dışı birçok çeşitli spor faaliyetlerini içermektedir. Spor faaliyetlerinde takım ve taktiksel çalışmalarla birlikte grup oyunlarına da önem verilmektedir.Tüm sene 4 bölümden oluşacak şekilde planlama yapılmaktadır. Her dönemin başında, öğrenciler dönem içinde katılmak istedikleri faaliyeti seçeceklerdir. Takım sporlarının oluşturulması için en az 8-10 oyuncu gerekmektedir. Öğrencilere sunulacak spor faaliyetleri ise; Voleybol, Basketbol, Futbol, Fitness ve Ağırlık çalışması, Tenis, Badminton, Masa Tenisi, Yüzme, Dans, Atletizm, Bowling, Kinball, Kaya Tırmanışı, Hokey, Binicilik ve Buz Patenidir.